SIA RMF
(ProBaller Arena)
Privātuma politika

Privātuma politikas mērķis ir informēt datu apstrādes pārziņa – SIA RMF, reģ. Nr. 40203564481, potenciālos, esošos un bijušos klientus un sadarbības partnerus, kā arī citus ProBaller Arena apmeklētājus par datu apstrādes pārziņa veiktajām darbībām saistībā ar tieši vai netieši identificējamu fizisko personu (turpmāk – Datu subjekti) datu apstrādi, glabāšanu un aizsardzību.

Datu aizsardzības pārzinis ir tiesīgs pēc saviem ieskatiem veikt izmaiņas tā Privātuma politikā, informāciju par izmaiņām publicējot ProBaller Arena mājaslapā (www.proballer.lv). Datu subjekta piekrišana personas datu apstrādei un glabāšanai šajā dokumentā noteiktajā apjomā un kārtībā, ir priekšnoteikums ProBaller Arena pieejamo pakalpojumu izmantošanai. Minētais neattiecas uz datu apstrādi, kas var tikt veikta tikai ar Datu subjekta piekrišanu.

1. Kontaktinformācija personas datu apstrādes jautājumos

SIA RMF, reģ. Nr. 40203564481, juridiskā adrese: "Kalniņi", Mārupes pag., Mārupes nov., LV-2167, e-pasta adrese: [email protected]

2. Datu apstrādes pārziņa apstrādāto un glabāto personas datu veidi

  • 2.1 Personiski dati – vārds, uzvārds, personas kods un dzimums, savukārt nepilngadīgu personu gadījumā – arī dzimšanas dati un dati par vecākiem vai aizbildni (t.i., radniecības vai aizbildnības fakts).
  • 2.2 Kontaktinformācija – e-pasta adrese, deklarētā dzīvesvietas adrese, saziņas valoda.
  • 2.3 Videoieraksti – videonovērošanas kameru ieraksti, kas tiek veikti ProBaller Arena personāla, apmeklētāju, viņu īpašuma un ProBaller Arena materiāltehniskā nodrošinājuma aizsardzībai.
  • 2.4 Ienākošās un izejošās e-pasta vēstules – sarakste ar potenciālajiem, esošajiem un bijušajiem klientiem, sadarbības partneriem un citām personām, kas uzsākušas saraksti ar Datu apstrādes pārzini.
  • 2.5 Dati par pakalpojumu izmantošanu – dati, kas atspoguļo un raksturo Datu subjekta un Datu apstrādes pārziņa līdzšinējo sadarbību, tās veidu un apjomu, proti, tie ir dati, piemēram, par noslēgtajām līgumsaistībām, Datu subjekta izmantotajiem ProBaller Arena pakalpojumiem, dati arī par iespējamiem līgumsaistību vai ProBaller Arena iekšējās kārtības un basketbola laukumu izmantošanas noteikumu pārkāpumiem.
  • 2.6 Maksājumu dati – dati par Datu subjekta veiktajiem maksājumiem, t.sk. maksājumu veikšanai izmantotajiem līdzekļiem (bankas konta numurs, kredītkartes vai debetkartes veids, maksājuma kartes derīguma termiņš, pēdējie četri cipari no maksājumu kartes numura) un klienta veikto maksājumu vēsturi.

3. Datu apstrādes un glabāšanas mērķis

Personas datu apstrāde notiek dažādiem mērķiem, bet ikviena no tām tiek īstenota, ievērojot tiesiskumu. Datu apstrādes pārzinis personas datu apstrādē balstās uz šādām tiesībām:

  • 3.1 Tiesības veikt Līguma izpildīšanai nepieciešamo datu apstrādi.

    Pamatojoties uz šīm tiesībām, Datu apstrādes pārzinis veic datu apstrādi, ja tas ir nepieciešams ar Klientu noslēgtā līguma izpildei vai sākotnēji – tā noslēgšanai, pamatojoties uz paša Datu subjekta pieprasījumu. Zemāk minētie dati tiek apstrādāti un glabāti minētajiem mērķiem, lai padarītu iespējamu un garantētu pakalpojumu sniegšanu atbilstoši līguma nosacījumiem:

    Datu apstrādes mērķisApstrādāto personas datu kategorijas
    Saziņa pirms līguma noslēgšanasPersoniskie dati, kontaktinformācija
    Klienta identificēšanaPersoniskie dati
    Ja līgums to paredz – rēķinu sagatavošana un izsniegšanaPersoniskie dati, kontaktinformācija
    Veikto maksājumu apstrāde, t.sk. nolūkā atgriezt Klientam viņa samaksāto nauduPersoniskie dati, kontaktinformācija, maksājumu dati
    Saziņas uzturēšana ar klientiem, attiecību attīstīšana (ar līguma slēgšanu un līguma izpildi saistītas informācijas iesniegšana)Personiskie dati, kontaktinformācija, dati par pakalpojumu izmantošanu
    Ar pakalpojumu izmantošanu saistītu izmaksu aprēķināšana un pārvaldīšanaPersoniskie dati, dati par pakalpojumu izmantošanu
    Tādu apstākļu un notikumu pārvaldīšana, kas ietekmē klienta lēmumu par pakalpojuma izvēli (klienta informēšana, sūdzību izskatīšana)Personiskie dati, kontaktinformācija
  • 3.2 Tiesības veikt datu apstrādi, kas nepieciešama likumā noteikto pienākumu izpildei.
  • Datu apstrādes pārzinis veic personas datu apstrādi, jo to paredz likums. Ja datu apstrāde ir nepieciešama saskaņā ar likumu, tad Datu apstrādes pārzinis un Datu subjekts šo datu apstrādi ietekmēt nevarat. Pamatojoties uz šīm tiesībām (pienākumu), veicam datu apstrādi šādiem mērķiem:

    Datu apstrādes mērķisApstrādāto personas datu kategorijas
    Grāmatvedība (t.sk. grāmatvedības pirmdokumentu saglabāšana)Personiskie dati, kontaktinformācija
    Datu valsts inspekcijas un Datu subjekta informēšana par pārkāpumiem, kas saistīti ar personas datu apstrādi vai glabāšanuPersoniskie dati, kontaktinformācija, dati par pakalpojumu izmantošanu
    Atbildēšana uz valsts pārvaldes institūciju un valsts iestāžu informācijas pieprasījumiemPersoniskie dati, kontaktinformācija
  • 3.3 Tiesības veikt datu apstrādi, pamatojoties uz leģitīmajām interesēm.
  • Leģitīmā interese nozīmē to, ka dati nav jāapstrādā iepriekšminētajā nolūkā (likumā noteikto pienākumu izpildei vai Līguma noslēgšanai un tiešai izpildei), tomēr šādu datu apstrādi Datu apstrādes pārzinim ir nepieciešams veikt, lai attīstītu ProBaller Arena darbību, padarot tajā sniegtos pakalpojumus apmeklētājiem piemērotākus. Tas ietver videonovērošanu, lai tādējādi aizsargātu personālu un apmeklētājus, viņu īpašumu un ProBaller Arena materiāltehnisko nodrošinājumu, kā arī datu apstrādi, lai pieņemtu ar uzņēmējdarbību saistītus lēmumus, apkopojot statistiku. Tā kā šādu datu apstrāde netiek veikta, pamatojoties uz likumu vai ar Datu subjekta piekrišanu, Datu subjektam ir tiesības lūgt Datu apstrādes pārziņa paskaidrojumus un iesniegt viņam pretenzijas, ja Datu subjekts ir konstatējis, ka viņa datu apstrāde zemāk minētajiem mērķiem pārkāpj viņa tiesības:

    Datu apstrādes mērķisApstrādāto personas datu kategorijas
    Sniegto pakalpojumu attīstīšanaPersoniskie dati, kontaktinformācija, dati par pakalpojumu izmantošanu, ienākošās un izejošās e-pasta vēstules
    Mārketinga profila veidošana (skaidrojumu skat. zem tabulas)Personiskie dati, kontaktinformācija, dati par pakalpojumu izmantošanu
    Īpašuma, personāla un apmeklētāju aizsardzība, t.sk. tādu šo personu interešu aizsardzība, kā dzīvība, veselība, personas dati. Minētais mērķis ietver arī likumpārkāpumu novēršanu un atklāšanu (informāciju par videonovērošanas kameru izvietojumu skat. 8. punktā)Videonovērošanas kameru ieraksti
    Mārketinga pasākumiPersoniskie dati, kontaktinformācija
    Saziņas uzturēšana ar klientiem, attiecību attīstīšana (atbildēšana uz pieprasījumiem, apmeklētāju apkalpošana, informācijas apmaiņa)Personiskie dati, kontaktinformācija, dati par pakalpojumu izmantošanu
    Vispārīgā pakalpojumu statistikaPersoniskie dati, dati par pakalpojumu izmantošanu
    Pierādījumu nodrošināšana pret prasījumiem par pakalpojuma neatbilstību vai līgumsaistību izpildi, ka arī pierādījumu nodrošināšana pret iespējamo prasījumu, kas izriet no delikta; kā arī klientu apkalpošanas kvalitātes kontrole un uzlabošanaVideonovērošanas kameru ieraksti, ienākošā un izejošā e-pasta sarakste, maksājumu dati
    Maksājumu kontroles nodrošināšanaMaksājumu dati

    Mārketinga profila veidošana.

    Mārketinga nolūkos Datu subjektu dati var tikt apstrādāti, izmantojot dažādas datu apstrādes tehnoloģijas, kas ļauj ar matemātiskas analīzes, statistikas vai citas metodes pielietošanu izveidot mārketinga profilus, izskaidrot sakritības un veikt mārketinga prognozes. Tas dod iespēju novērtēt un paredzēt klientu vēlmes attiecībā uz piedāvātajiem pakalpojumiem un līdz ar to – attīstīt pakalpojumus atbilstoši šīm prognozēm un padarīt tos apmeklētājiem draudzīgākus.

  • 3.4 Datu apstrāde, pamatojoties uz Datu subjekta piekrišanu.
  • Lai spētu izveidot individualizētus (katra Datu subjekta vajadzībām pielāgotus) pakalpojumus un nodrošinātu personīgu apkalpošanu, dažos gadījumos Datu subjekta datu apstrādei ir nepieciešama viņa piekrišana. Dodot savu piekrišanu šādai datu apstrādei, Datu subjekts var saņemt informāciju par ProBaller Arena jaunumiem un sadarbības partneru piedāvājumiem.

    Datu subjektam ir tiesības aizliegt šādu datu apstrādi, nosūtot uz e-pasta adresi [email protected] attiecīgu rakstveida paziņojumu vai izmantojot no ProBaller Arena saņemtajā e-pasta vēstulē paredzēto iespēju atteikties no šādu e-pasta vēstuļu saņemšanas.

    Atteikšanās gadījumā Datu apstrādes pārzinis vairs neapstrādās Datu subjekta datus iepriekš minētajiem mērķiem.

    Datu apstrādes mērķisApstrādāto personas datu kategorijas
    Tiešais mārketingsPersoniskie dati, kontaktinformācija

4. Apstrādāto un glabāto personas datu pieejamība

ProBaller Arena klientu un citu apmeklētāju personas datiem pieeja ir tikai tiem darbiniekiem, kuriem šie dati ir nepieciešami viņiem noteikto darba uzdevumu izpildei. Personas datu pieejamība ārpus ProBaller Arena personāla ir ļoti ierobežota un iespējama tikai zemāk aprakstītajos gadījumos:

  • 4.1ja atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam tie ir jāsniedz valsts pārvaldes institūcijai (piemēram, policijai, tiesai, Datu valsts inspekcijai u.c.),
  • 4.2ja nav iespējams novērst to pieejamību ProBaller Arena darbībai nepieciešamo pakalpojumu sniedzējiem, piemēram, bankai vai citam maksājumu apstrādātājam, IT un telekomunikāciju pārvaldības un tehniskās apkopes, kā arī e-pasta servera uzturēšanas, tīmekļa pārvaldības, datu analīzes programmatūras izstrādāšanas vai citu pakalpojumu sniedzējiem.

Minētie pakalpojumu sniedzēji tiem pieejamos personu datus apstrādā saskaņā ar viņu noteikto privātuma politiku, kas ir pieejamas viņu mājaslapās. Ņemot vērā minēto, Datu apstrādes pārzinis rūpīgi izvērtē potenciālos pakalpojuma sniedzējus, kas Datu apstrādes pārziņa vārdā un uzdevumā apstrādās tā glabātos un apstrādātos personas datus, t.sk. izvērtē, vai tiek veikti atbilstoši drošības pasākumi, lai personas datu apstrāde notiktu atbilstoši uzdevumam, norādījumiem un normatīvā regulējuma prasībām. Šie pakalpojumu sniedzēji nav tiesīgi tiem pieejamos personas datus izmantot kādiem citiem mērķiem.

5. Personas datu glabāšanas termiņš

Datu apstrādes pārzinis glabā tā iegūtos un apstrādātos personas datus tik ilgi, kamēr tas ir nepieciešams, ņemot vērā normatīvo aktu prasības vai šajā dokumentā norādītos mērķus. Piemēram:

Uzglabāšanas termiņšPiemēri
10 gadi (pēc līguma beigšanās, izpildes)Grāmatvedības pirmdokumenti (piemēram, klienta līgumi, rēķini)
1 mēnesis (skaitot no ieraksta veikšanas dienas)Videonovērošanas kameru ieraksti
Līdz piekrišanas atsaukšanaiElektroniskā pasta adrese personai, kura piekrīt saņemt jaunumus un ziņas par ProBaller Arena
10 gadi (pēc līguma beigšanās, izpildes)Dati par klientu līgumiem un sniegtajiem pakalpojumiem, kas nepieciešami iespējamu domstarpību gadījumā vai iesniedzot prasību tiesisko interešu aizsardzībai
10 gadi (pēc e-pasta sarakstes pabeigšanas dienas)ienākošā un izejošā e-pasta sarakste ar klientiem
6 mēneši (pēc līgumisko attiecību izbeigšanas vai līdz atsaukšanai)Maksājumu dati

6. Personas datu drošiba

Datu apstrādes pārzinis veic nepieciešamos drošības pasākumus, lai aizsargātu tā glabātos un apstrādātos personas datus, piemēram:

Fiziskie pasākumi – personas datus saturoši dokumenti papīra formātā tiek turēti slēgtās telpās un skapīšos, kas ir pieejami tikai konkrētiem darbiniekiem viņu pienākumu veikšanai; datu apstrādes iekārtas un IT sistēmas ir pienācīgi aizsargātas no uguns, pārkaršanas, ūdens, strāvas svārstībām un padeves pārtraukumiem.

Tehniskie pasākumi – videonovērošana; visi darba datori, darbiniekam aizejot, tiek aizsargāti ar paroli uz ekrānsaudzētāja; tiek nodrošināts, ka IT sistēma neļauj veikt jaunus mēģinājumus ievadīt lietotāja ID un bloķē to, ja neveiksmīgo ievadīšanas mēģinājumu skaits pārsniedz noteiktu robežu; tiek nodrošināts, ka īpaši apdraudētās sistēmas (piemēram, klēpjdatori, viedtālruņi) ir pietiekami aizsargāti (piemēram, izmantojot šifrēšanu vai citus līdzekļus).

Organizatoriskie pasākumi – visiem IT sistēmu lietotājiem ir noteiktas lomas un profili; tiek nodrošināts, ka piekļuves tiesības tiek slēgtas brīdī, kad darbinieks dodas prom no ProBaller Arena; tiek nodrošināts, ka telpās, kurās glabājas personas dati, nepiederošas personas nevar iekļūt.

Izmantojot citu pakalpojumu sniedzēju pakalpojumus, ar tiem tiek noslēgts līgums, kas attiecīgajam pakalpojumu sniedzējam uzliek par pienākumu: a) veikt nepieciešamos pasākumus, lai aizsargātu personas datu konfidencialitāti un drošību, un b) apstrādāt personas datus saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem.

7. Datu subjekta tiesības

  • 7.1 Tiesības iepazīties ar datiem – t.i., tiesības zināt, kādi dati par Datu subjektu ir apkopoti, kādam nolūkam tie tiek apstrādāti, kam šie dati tiek atklāti (jo īpaši trešo valstu saņēmējiem); cik ilgi dati tiek glabāti; kādas ir Datu subjekta tiesības attiecībā uz datu labošanas, dzēšanas un apstrādes ierobežošanu. Lai saņemtu atbildes uz minētajiem jautājumiem, ja tādi Datu subjektam ir radušies, nepieciešams nodrošināt iespēju identificēt Datu subjektu, lai novērstu risku, ka minētā informācija tiek sniegta nepilnvarotai personai. Datu apstrādes pārzinis ir tiesīgs sagatavot un sniegt atbildi uz Datu subjekta jautājumiem 30 dienu laikā.
  • 7.2 Tiesības uz datu labošanu – Datu subjekta tiesības pieprasīt savu personas datu labošanu, gadījumā ja tie ir neprecīzi vai nepilnīgi.
  • 7.3 Tiesības uz datu dzēšanu – atsevišķos gadījumos Datu subjektam ir tiesības pieprasīt, lai Datu apstrādes pārzinis izdzēš tā glabātos šī subjekta personas datus; tas attiecas uz gadījumiem, kad Datu subjekta datu apstrāde tiek veikta personīgās intereses nolūkos vai pamatojoties uz Datu subjekta sniegtu piekrišanu.
  • 7.4 Tiesības uz apstrādes ierobežošanu – noteiktos gadījumos Datu subjektam konkrētu laika periodu ir tiesības atcelt vai ierobežot savu personas datu apstrādi (piemēram, ja Datu subjekts ir iesniedzis pretenzijas par savu datu apstrādi).
  • 7.5 Tiesības iesniegt pretenzijas – Datu subjektam ir tiesības iebilst pret tādu datu apstrādi, kas pamatojas uz Datu apstrādes pārziņa likumīgajām interesēm, tostarp tāda veida īstenoto profila analīzi, kas veikta, uz likumīgo interešu pamata. Saņemot iebildumus, Datu apstrādes pārzinis pārtrauc apstrādāt Jūsu personas datus, ja vien nevar pierādīt, ka attiecīgie personas dati tiek apstrādāti pamatota iemesla dēļ (katru gadījumu izskata atsevišķi).
  • 7.6 Tiesības uz datu nodošanu – ja personas datu apstrāde ir balstīta uz Datu subjekta piekrišanu vai ar Datu apstrādes pārzini noslēgtu līgumu, un dati tiek apstrādāti automātiski, Datu subjektam ir tiesības nosūtīt par viņu trūkstošos personas datus, kas iepriekš nav iesniegti, ja tas tiek darīts strukturētā, vispārīgi izmantojamā formā un mašīnlasāmā veidā. Datu subjektam ir arī tiesības pieprasīt, lai Datu apstrādes pārzinis, ja tas ir tehniski iespējams, tiešā veidā pārsūtītu datus citam pakalpojumu sniedzējam.

Lai izmantotu kādu no iepriekš minētajām tiesībām, lūdzam vērsties pie mums, rakstot uz e-pastu [email protected]

8. Videonovērošanas kameru izmantošana

ProBaller Arena telpās tiek izmantotas videonovērošanas kameras, lai aizsargātu cilvēkus (personālu un apmeklētājus) un īpašumu (personāla, apmeklētāju un ProBaller Arena materiāltehnisko nodrošinājumu).

Videonovērošanas kameras ProBaller Arena telpās ir izkārtotas tā, lai novērošanas zonā tiktu iekļauta ieejas zona, apkalpošanas lete, garderobju ieeja un basketbola laukumi. Tādējādi novērošanas zonā un video ierakstos tiks iekļauti arī minētajās zonās atrodošās personas.

Videonovērošana tiek īstenota atbilstoši šādiem pamatnosacījumiem:

  • tiesiskais kameru izmantošanas pamatojums – likumīga interese,
  • īss novērošanas sistēmu apraksts – stacionārs, digitāls, ar tālummaiņas funkciju,
  • kam ir pieejama novērošanas sistēma un videoieraksti – SIA RMF valdes locekļiem,
  • cik ilgi ieraksti tiek uzglabāti – ieraksti tiek glabāti 1 mēnesi, pēc tam videosistēma automātiski tos dzēš un uzsāk jaunu ierakstu veikšanu,
  • novērošanas laiks – visu diennakti,
  • novērošanas veids – ierakstu saglabāšana un novērošana,
  • kas tiek darīts, lai aizsargātu datus, kas iegūti, izmantojot novērošanas sistēmu – ieraksti atrodas servera telpā esošajā cietajā diskā, kas veltīti konkrētajai novērošanas vietai. Pieeja tikai iepriekšminētajām personām,
  • kā persona var iepazīties ar par viņu uzkrātajiem datiem – lai uzzinātu, kādi dati ir uzkrāti, lūdzam Datu subjektu vērsties pie mums, rakstot uz e-pastu [email protected]. Lūdzam rēķināties ar to, ka datus uzglabājam tikai 1 mēnesi, kā arī ar to, ka, ja vēlaties apskatīt ierakstus, mums, lai aizsargātu citu apmeklētāju intereses, ir jāveic pasākumi, lai šīs personas nevarētu identificēt, tādēļ mēs nevaram nekavējoties veikt šo ierakstu izpēti.

9. Tiesības vērsties ar sūdzību Datu valsts inspekcijā vai tiesā

Aicinām Datu subjektus, kuriem saistībā ar viņu personas datu aizsardzību ir vēlme iegūt papildu informāciju, vērsties pie mums, rakstot uz e-pastu [email protected]

Ja Datu subjekts uzskata, ka ar viņu saistīto personas datu apstrāde ir notikusi pretrunā Vispārējās personas datu aizsardzības regulas prasībām, Datu subjektam ir tiesības vērsties Datu valsts inspekcijā vai tiesā, lai aizsargātu savas tiesības un intereses.